차별화 이상의 가치
그라운드의 약속입니다
수입 제조 유통 SNS 전문기업
차별화 이상의 가치
그라운드의 약속입니다
수입 제조 유통 SNS 전문기업

CEO Message

The ground is not a land that is a dictionary meaning, but a mission to stick to the basics and fundamentals and pledge solid growth. It is a company specializing in household goods that leads changing market trends. Identify brands with consumers, not products that are consumed. All products on the ground consider differentiated values beyond simple convenience and necessity in the customer's life. I hope it's a brand that can permeate customers' lives, not once used and thrown away.

그라운드는 사전적 의미인 땅이 아니라 기본과 근본에 충실하며 내실있는 성장을 다짐하는 사명입니다. 변화하는 시장 트랜드를 리딩하는 생활용품 전문기업입니다. 소비되는 제품이 아닌 소비자와 함께 하는 브랜드를 발굴합니다. 그라운드의 모든 제품은 고객의 생활에 단순한 편리함, 필요함 이상의 차별화된 가치를 고려합니다. 한번 쓰고 버려지는 물건이 아닌 고객의 삶에 스며들 수 있는 브랜드이길 바랍니다.

Timeline

2017 Establishment  법인 설립

2018 Kincho Domestic Distribution 킨초 카오링 공식파트너

2019 Okinawa Rose Gargle Distritutor, Babapapa Handkerchief Launching 오키나 로즈 가글 공식파트너, 바바파파 손수건 런칭

2020 #OOTD Launching 샵오오티디 브랜드 런칭

2021 What a relife Launching 왓아릴리프 브랜드 런칭


floating-button-img