Product Development

The ground has exclusive imports of famous brads from 10 countries including Japan, China, Singapore and Hong Kong. By constantly agonizing over and quickly implementing concepts, sales and channel strategies, marketing, and promotion suitable for the domestic market by overseas brands, partner brands are playing a leading role in developing their position and value in the domestic market. 

일본, 중국, 싱가포르, 홍콩 등 10개국에서 유명 브랜드를 독점 수입을 하고 있습니다. 해외 브랜드별 국내시장에 적합한 컨셉, 판매 및 채널 전략, 마케팅, 홍보 등에 대해 끊임없이 고민하고 발빠르게 실행하여 파트너사의 브랜드가 국내 시장 내 입지와 가치를 키워 나가는데 주도적인 역할을 해나가고 있습니다. 

Domestic distributor

The ground is exclusively importing famous brands in Japan. It establishes concepts, sales and channel strategies, marketing, and promotion strategies suitable for the domestic market for each foreign brand, and implements a master plan to help partner brands settle in the Korean market.

그라운드는 일본을 중심으로 유명 브랜드를 독점 수입하고 있습니다. 해외 브랜드별 국내시장에 적합한 컨셉, 판매 및 채널 전략, 마케팅, 홍보 전략을 수립하고파트너사의 브랜드가 한국 시장에 안착할 수 있도록 마스터플랜을 집행합니다.

Influencer Marketing and selling

We are working with major influencers to build a brand image and expand sales in the Korean market. More than 20 brands, including the United States, Australia, the United Kingdom, and Japan, have entered major distribution channels such as home shopping, department stores, and marts through the ground.

한국 시장에서 브랜드 이미지를 구축하고 판매를 확장하기 위해 주요 인플루언서와 협업하고 있습니다. 미국, 호주, 영국, 일본 등 20여개 이상의 브랜드가 그라운드를 거쳐 홈쇼핑, 백화점, 마트 등 주요 유통채널에 입점했습니다.

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